Ir al contenido principal

3º y 4º semana del 17

 FIRST SESSION

- Corregir Make the sentences

- Pegar ficha vocabulario en la libreta y dibujar y colorear los objetos que quieran al lado, además de traducir las frases al inglés

- video BACK TO SCHOOL, STEVE AND MAGGIE



SECOND SESSION

- Has Alice got a sharpener?   Yes, she has/ No, she hasn´t  (salen dos alumnos delante)

- Ficha What have they got? (rodean la respuesta correcta, después oral)

- Video face parts


THIRD SESSION

- video THIS IS ME (tienen que aprender una palabra nueva)


- I have got... monsters (escucha y di cuál es)

https://www.liveworksheets.com/fd1727741ho

 

- Explicar LONG/SHORT   BIG/SMALL (escriben las palabras en la libreta)

- Ficha WANTED

 

 FOURTH SESSION

- Ficha vocabulario

- DRAW YOUR MONSTER AND SHOW US: What has it got?

- FICHA FACE


Comentarios

Entradas populares de este blog

interesting

 NESSY  parece que tienen videos innovadores para explicar conceptos nessy youtube English lessons online english lessons online aprende inglés con series Oxford Online English oxford online english on irregular verbs página de CBeebies con videos y juegos CBeebies  

GAMES

 make correct sentences sentences sentences 2 sentences 3 clouds verbs verbs vocabulary vocabulary clothes fast english   hangman the time time memory memory game comparatives comparatives numbers numbers questions and answers questions and answers   prepositions prepositions   animals make questions to guess   from British Council quiz about music animal band quiz   fantasy run         (z-jump/ x-slide) wordshake story maker 1 hangman hangman   OLD GAMES animals, colors, clothes   left right game simon style  

SEMANA DEL 6 DE FEBRERO

supercoloring   1º y 2º The sun and the wind fable the fable cottage version The suprise class book version 3º y 4º video hounted house surprise INFANTIL color the hat color the boot color the cowboy ESO para repasar afirmativa, interrogativa y negativa de verbo TO BE in THE PAST Grammar genius dialogue to be past conversation  escuchar sólo la parte del niño y su hermano mayor (TO BE in the past) Were they? No, they weren´t etc